Olancha Resort: Gezgin Yorumları

Olancha Resort "Ölüm Vadisi Geçidi, Mt Whitney'ye Dakika", Sierra Nevada ve Beyazlar Dağları'nın Görkemli Manzaralı Mevsimlik Well Water Yüzme Havuzu'na sahiptir. Olancha'daki geceler Parlaktır, neredeyse Yıldızlara dokunabilirsiniz. Bölgede, Balık Tutma, Yürüyüş ve Gezi gibi aktiviteler sunulmaktadır. Bir gün Sabah Death Vadisi'ne gidip Mt.'ya geri gidebilirsiniz. Öğleden sonra Whitney. Aynı gün Continental United States'teki En Düşük ve En Yüksek Puanları görmüş olacaksınız! Güzel Alabama tepeleri Mt'ye doğru ilerliyor. Whitney mutlak Eye Candy'dir. Konuklar ayrıca, otel bünyesindeki Olancha Cafe restoranının tadını çıkarabilirler. Yiyeceklerimiz Sağlıklı ve Doğaldır. Serbest Menzil ve Kafes Serbest. Pestisit, Hormon veya GDO yok. Grass, Buffalo (Bison) ve biftekleri ikram ettik. Pişirme yağı, bir Güneş çiçeği ve Zeytinyağı karışımıdır, Her şeyi sıfırdan hazırlıyoruz ve Amerikan, Yerli Amerikan ve Meksika Mutfağı sunuyoruz. Yiyecek Yaşacak! Ayrıca en lezzetli Date Shakes and Smoothies'e de hizmet ediyoruz. Sahibi vejetaryen ve bizim Vegan ve Vejetaryen konuk seçmek için çok şey olduğundan emin yapar. Check-in bizim Genel Mağazamızda ve geç çalışıyorsanız bizim Cafe 'bazı sıcak çorba ve rulo da bazı taze pişmiş kekler ve sıcak ve soğuk içecekler arasından seçim olacaktır. Oda Seçimimiz Odalar, Suitler ve Aile Birimlerinde Tipis'tir. Öfke arkadaşlarımıza hoşgeldiniz diyoruz. Eğlenin Yolculuk!